Fotbollsgodis ikväll tisdag!

Tidag och Champions League kväll, kan det bli bättre, nej inte mycket. Ikväll är 2 av mina favoritlag igång, Barcelona möter Lyon med min favoritspelare (Kim Källström ex Djurgården) och Inter möter Manchester United. Sen möter Arsenal italienska Roma och den matchen kan ju även den bli bra trots att jag inte gillar något av lagen. Ska försöka tippa kvällens matcher, så kom ihåg ni som vill vinna pengar, spela tvärt emot vad jag tippar. :)

Lyon-Barcelona. 2-2

Inter-Man Utd. 2-1

Arsenal-Roma 1-0

Motivering, Barcelona vet att de är grymt hemmastarka och sedan har de inte alltid så mycket folk hemmåt när de anfaller och Lyon har Benzema som jag har som skyttekung i turneringen som nu är i delad ledning på 4 mål och honom får de problem med. Även Juninhos frisparkar är livsfarliga så 2-2 känns motiverat.

Inter är ett bra hemmalag och Man Utd. har många backar borta och kan då släppa in ett par mål, 2-1 kan engelsmännen lätt vända hemma med full styrka igen och 2-1 kan nog båda lagen vara ganska nöjda med.

Arsenal är starka och släpper inte in så mycket mål, 1-0 är ett bra resultat för dem att ha på bortaplan, Roma är nog riktigt nervösa för att få storpisk som de fått flera gånger mot Engelska lag och kommer nog vara extremt defensiva och till och med Roma är nog nöjda med att bara få stryk med ett mål.



Får Zlatan jubla i superduellen mot Christiano Ronaldo? Själv tror jag de gör var sitt mål.


Sista matchen At Madrid mot Porto avstår jag att tippa, den kan sluta hur som helst.

Kommentarer
Postat av: David

Hmm inte så illa ute för en gångs skull ju. Satta Arsenal matchen och fick rätt på krysset mellan Lyon o Barca. 2 av 3 är ändå helt okay. Var det någon som litade på mig??

2009-02-24 @ 22:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0