Veckans match IBK Alingsås mot Pixbo Wallenstam IBF

Matchen som kommer bevakas denna helg i div 2 vg blir Alingsås mot Pixbo. Matchen spelas ikväll fredag den 26 september och referat kommer komma ut efter matchen. Kommer försöka få intervjuer efter matchen också. Alla referat i denna serie kommer skrivas från en helt objektiv sida eftersom jag inte tillhör något lag i serien och det är mina egna åsikter som kommer speglas, hoppas ni läsare uppskattar det och har något att jämföra med lagens egna hemsidor som ofta kan vara lite "färgade" åt den egna föreningen. Målet är att se en match per vecka och kunna följa div 2 under säsongen.

Jag passade på att tippa serien före seriestart och det är alltid lika svårt men detta var mitt tips och det står jag fast vid. Lag 1 uppflyttning, lag 2 till kval, lag 10-12 till div 3 om inget oväntat händer.

David Karlsson tippar div 2 västra götaland 2008/2009:
 

1. Lidköping

2. Lerum

3. Pixbo Wallenstam
4. Tygriket
5. Vänersborg
6. Warberg
7. Alingsås
8. 7-Härad
9. Lindome

10. IBF Göteborg
11. Marstrand
12. Stenungsund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0