Shopping och restaurangbesök!

Har varit ledig idag och haft en kanondag. Var ute på stan och shoppade med Lisa och det var i och för sig hon som shoppade men ändå. :) Sedan gick vi ut och åt middag på kvällen på Hard Rock Cafe som ligger på Kungsportsavenyn, det var första gången vi båda var där och åt.Det var riktigt snyggt, har besökt Hard Rock Cafe på andra ställen runt om i Europa och stilen är ju sig lik. Det blev en maffig go cheeseburger och läsk, man blev så proppmätt så dessert fick vi vara utan denna gång.

Ska åka till Stockholm imorgon på utbildning på mitt nya jobb och när jag hämtade ut min tågbiljett blev jag impad, 1a klassbiljett för ca 1500 kr var det som jag fått, snacka om schysst värre. Får också min nya tjänstebil på fredag när jag ska åka hem så nu ska jag sälja min nästan nya volvo S40 som jag köpte i juni, den har gått 800 mil och är en flexifuel om någon är sugen.

Så här ser bilen ut, visst är den snygg? :) För spekulanter maila på [email protected]

image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0