Hockey på hovet!

I Torsdags så passade jag på att gå på elitseriehockey och se Djurgården mot Frölunda på Hovet i Stockholm när jag ändå var där på kurs. Jag bodde på Quality Hotel som ligger vägg i vägg med Globen och i restaurangen kunde man sitta och se in i Globen det var lite coolt. Matchen var grymt bra sett med mina Djurgårdsfärgade ögon om man säger så, 6-0 seger blev det mot ett mycket tamt Frölunda.

Brevid mig så satt en urdjurgårdare som gått på hockey sen 70-talet, han var runt 40 år gammal och kunde allt om gamla Djurgården spelare och det var kul att sitta och snacka lite hockey me en äkta Stockholmare som följt laget i många år.

Har varit mycket upptagen sista dagarna ska skriva mer så fort tiden räcker till.

Kommentarer
Postat av: Limmet Lundin

Hola! Vad har du för e-mail adress? Vi har en bloggkamp på g. mvh/[email protected]

2007-10-10 @ 15:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0