Lite humor i regnet kan få en på bra humör!

På begäran från Pelle så ska jag lägga ut länken nedan på en kul hemmagjord video. De flesta kanske redan sett den men den är rätt kul

http://www.youtube.com/watch?v=4DgO6Ttn7rU


Nedan följer några godbitar från siten www.tjuvlyssnat.se

Macho män går på fotboll!



Svenska Cupen, IFK Göteborg - Gefle IF, Ullevi

Ett gäng killar ~25 sitter och kollar på matchen och tjötar på bred göteborgska. Det börjar spöregna och paraplyerna fälls upp.
Kille 1: Faan vad ont jag får i nacken änna av att sitta såhär.
De andra håller med.
Kille 2 (en stund senare): Men döh, varför köper vi inte bara en sån där regnponcho för en tjuga?
Tystnad.
Kille 1 (efter ett tag): Därför att vi är män.


 

Vilket skulle bevisas??



T-banevagn, grön linje mot Hagsätra

Två fjortistjejer sitter mitt emot varandra. Det börjar lukta bränt i vagnen.
Fjortis 1: Det luktar bränt.
Fjortis 2: Mm? Du har väl tänkt.
Fjortis 1: Va?
Fjortis 2: Du har väl tänkt.
Fjortis 1: Vadå du har väl tänkt?
Fjortis 2: Det luktar ju bränt? för att du har tänkt.
Fjortis 1: Asså? Jag fattar inte.


Vad ska man säga för att en kvinna ska bli nöjd?



Loppis, Kärrtorp

Några ungdomar ~15 vandrar runt på loppmarknaden. En av tjejerna har ett rosa läppglans på sig.
Tjej 1: Är jag inte fin i mitt läppglans?
De som står runtomkring säger att hon är jättefin. En kille förblir dock tyst.
Tjej 2 (till killen): Men hallå! Är hon inte fin?
Killen: Jovisst?
Tjej 2: Men? du ska ju säga att hon är mycket finare utan smink!
Kille: Skit också! Jag visste att det var en kuggfråga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0