Idolfinalen 2007 avgjord!

Jag vet, det är inte min stil att skriva om idol men jag bara måste, har inte följt det slaviskt i år men fastnade för en blond tjej som heter Amanda Jensen som har en riktigt skön stil och kan göra sin speciella prägel på låtarna hon sjöng. Enligt mig så avgjordes finalen mot Marie Picasso på vinnarlåten för efter första låten var Marie klart bäst men Amanda gjorde Elvis gamla "suspicious minds" helt suveränt och var då klart skarpast men vinnarlåten var enligt mig en "Marie" låt, en smörballad som passade klart bättre för hennes röst så där vill jag säga att det avgjordes.

Tror ändå att Amanda är den som kommer bli den största stjärnan av dem två duktiga tjejerna och jag missunnar inte Marie segern för hon har en grymt fin röst och en fin utstrålning men Amanda är one in a million.

Kan avslutningsvis säga att sångerskan Marie vann mot artisten Amanda.

Amanda in action!

image83

Marie in action!


image84

Kommentarer
Postat av: Andreas #4

Hehe, coach! Jag tror mer att din rätta sida kom fram i dagens inlägg på din blogg. Men det är helt ok. Du ska inte behöva skämmas för den du är. Släpp fram det. ; ) vi ses imorgon, laddade. Ps. Jag håller till fullo med dig i dagens åsikter. Ds.

2007-12-08 @ 00:12:00
Postat av: David K.

Ja vad ska jag säga Andreas, innerst inne är jag en mjukis som älskar idol och ringer upp mitt kontantkort varje fredag. :)

2007-12-08 @ 11:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0