Skön Mullsjöseger!

Tät och spännande kvartsfinalserie mellan Mullsjö och Växjö, bra publiktryck som vanligt och en bra hemmaseger med 5-4.

Falun gick in och krossade i sin kvart med hela 9-0, det känns som om Falun kan växla upp när de själva vill och när de har sin bästa nivå tror jag inget lag hänger med.

Fröjereds damer ska SSL kvala historisk, det var säsongen 2010/2011 när jag själv var tränare som laget var nya i div 1 och det har tagit några år från att vara ett färskt lag med många unga spelare som vant sig vid div 1 nivån och tagit ett stort klev i år och den stora skillnaden är ändå att de unga tränarna har fått alla i laget att behövas och inte bara ha några få spelare som skulle göra allt som ifjol.

Laget Fröjered kan kanske skrälla mot Malmö med sina stjärnor men jag ser det som 30-70 i Malmös favör om jag skulle räkna odds, men det ska alltid krigas och spelas om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0