Denna är för alla er.....

Som är målvakter i innebandy, ni alla ska hyllas. Har själv stått i mål på dagens innebandyträning då min hälsena inte är så bra så tänkte varför inte ställa upp för laget. Fy fan vad jobbigt och halvont lite här o där när man inte har riktiga skydd men killarna svinade inte utan var snälla på uppvärmningen.

Jag kan rekommendera alla utespelare att någon träning stå i mål, det är inte så jävla lätt och man ser själv hur svårt det är då.

Jag vill härmed hylla alla målvakter jag haft när jag varit tränare hoppas jag inte glömmer någon i så fall ber jag om ursäkt har ju varit tränare sedan 1996 så det är ju några år, tack för ni gjort det jävla skitjobbet och fått gå hem med kläder som stinker i hela huset mm, tack för allt målvakter, ni är mina hjältar.

Försöker börja från början och jobba mig framåt i tiden, kanske inte har koll på alla efternamn.

Ida Carlsson Östadkulle
Elisabeth Sandberg, Östadkulle
Heidi Heikkinen (numera Abrahamsson) Elfhög
Maria Gunnarsson Elfhög
Camilla Svensson Elfhög
Henna Strandén Elfhög
Emma Karlsson Elfhög
Tyrone Zell Sollebrunns AIK
Joakim Åkesson Sollebrunns AIK
Kurt Strandén Sollebrunns AIK
Frida Andreasson Noltorps IBK
Robert Linnerborg Östadkulle IBK
Roger "Bamse" Johansson Östadkulle IBK
Mattias Hansson Östadkulle IBK
Daniel Sundell Elfhög
Mikael Holgersson Elfhög
Torbjörn Wall Elfhög
Morten Fryland Team Århus Floorball
Anders Christensen Team Århus Floorball
Terrick Ben Lafkih Sveiva Innebandy Oslo
Marius Knudsen Sveiva Innebandy Oslo
Martin Morgan Sveiva Innebandy Oslo
Victor Wedlin IBK Pantern (FBC Lerum)
Mikael Andersson IBK Pantern (FBC Lerum)
3e keeper som var med ibland kommer jag inte ihåg namnet på nu.
Malin Karlsson IBK Vänersborg
Sofie Karlsson IBK Vänersborg
Victoria Hummerhielm IBK Vänersborg
Amme Svensson Fröjereds IF
Jeanette Johansson Fröjereds IF
Freja Lindh Fröjereds IF
Moa Melin Andersson Fröjereds IF
Erik Stenholm Falköpings IBK
Oscar Fernström Falköpings IBK
Niclas Holmgren Falköpings IBK
Adam Lugn Falköpings IBK

Hoppas jag fick med alla målvakter, ni är alla fantastiska. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0