Skön ulagsseger mot Vänersborg!

9 utespelare fick vi ihop och 2 målvakter som stod bra halva var och det räckte för att vinna borta mot Vänersborg.

11-9 slutade matchen, nyckeln till segern var ett ryck i slutet av 1a perioden och i början av andra där vi inom några minuter gjorde 6 mål.

I säsongens sista match fick jag in 2 mål men sekretariatet ville nog annat då inget av målen blev rapporterade som mina mål, så himla trist måste jag säga, åkte dessutom på en utvisning av seket som inte var min utan Tobbes. Fokus till seket måste jag säga.

Kul match i alla fall och skön avslutning på en bra säsong där vi tog 3e platsen i div 4 norra och kan inkassera en pokal till klubblokalen.
 
Det känns skönt när jag fyller 40 nästa vecka att fortfarande kunna lira lite innebandy och hänga med hyfsat, har dock inga planer på att sluta spela utan ser fram emot nästa säsong. Denna blev faktiskt min bästa någonsin poängmässigt, 15 p som back är inte fel. 5+10 och 6 utv minuter är inte fel som back. Har inte gjort mer poäng i alla fall.
 
Även en match i div 2 med 2 assist kan man också skryta med. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0