Säsongens sista match!

Då ska man "hem" till Vänersborg då för att avsluta serien mot Red Stars. Har bott i 2 omgångar i Vänersborg och tränat damlaget där samt vart lite gästcoach för herrlaget som spelade cup i göteborg och då de inte hade någon coach med så erbjöd jag mig att få åka med vilket de nappade på.
 
Vi väntar oss en bra, jämn match med offensiva lag som vill spela en bra innebandy. Vi kan nog förvänta oss många mål och fint anfallsspel från båda lagen.
 
Vi har en chans att ta 5e platsen i serien och det hade jag varit mycket nöjd med om vi fixat, då måste vi ta minst 2p i vår match och Sandared slå Vara i deras möte i Borås. Vi får se hur det går, i sämsta fall tappar vi år 6e plats.
 
 Ja just det ja, firar ju 40 års födelsedag idag också, får väl skriva lite om det också. Blir förhoppningsvis en säsong till nästa höst som spelare i alla fall, som tränare vet jag inte just nu i alla fall. Mycket pusselbitar som ska på plats såklart och i dagarna kommer vårt 3e barn också. Tiden måste räcka till för allt. Har i alla fall varit en skön dag med tårta och firande samt en innebandyträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0