Otack är världens lön!

Så kan man väl kalla det när Sala sparkar mannen som räddade kvar laget i SSL ifjol. Nu får Per Nygåds sparken och det är ett jävla hån mot honom tycker jag. Han fick en på tok för dålig trupp att jobba med och med tanke på hans förutsättningar har han gjort det över min förväntan i alla fall.
 
Det håller inte att tappa så mkt kvalité som de gjorde med Rösnäs/Linnhart och sedan knappt få in några nya spelare som håller bra SSL nivå. Nej Sala ni borde sparka er sportgrupp istället som inte kunde värva ihop ett slagkraftigt lag eller ändra er ungdomssida så ni får upp egna bra produkter som håller vilket inte är så lätt och inte något man gör på ett år heller. Förhoppningsvis så jobbar dem hårt på det, där har jag ingen insyn alls men damlaget i SSL håller för klen nivå enligt mig.Jag tror inte en ny tränare kommer förvandla laget till något annat direkt, men vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0