Match mot Rydboholm.

Imorgon fredag är det match mot Rydboholm, ska bli kul med en viktig match. När man varit med så länge som jag som tränare eller spelare för den delen så är det viktiga streckmatcher uppåt eller neråt spelar mindre roll, men det är viktiga matcher man lever för. Jag triggas mycket av det och det är sådant jag behöver för att själv tagga till. Vi har många viktiga matcher kvar vilket är kul, för hemmalagets skull är det i princip vinna eller försvinna, förlorar Rydbholm mot oss är dei princip klara för div 3 nästa år.
 
Dock har de en bra form med 2 raka segrar och kommer ha ett stort självförtroende, självförtroende har vi också då vi gjorde en bra match senast mot Stöpen och före det gjorde 9 mål för andra gången mot Skövde, det mesta Skövde släppt in denna säsongen är 6 mål mot Fristad och då vi gör 9 mot dem båda gångerna säger ändå att vi har ett av seriens vassaste offensiver med många spelare som kan göra mål.
 
Imorgon kl 19.00 smäller det i Viskafors idrottshall, blir säkert ett bra tryck och vi har några trogna fans med oss men klacken har nog svårt att hinna då det är fredag och tidig match.
 
Mer om matchen på Lördagkväll då jag jobbar lördag på dagen och inte hinner uppdatera troligtvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0