bojkott av aprilskämt i år!

Alla kör ju sina aprilskämt mm, men i år har jag inget nytt att komma med. Bästa någonsin var när jag och Göte Rosth drog ett skämt vi förberett i någon månad före om att vi båda skulle träna Surtes damer och de skulle få nationellt innebandygymnasium och ny hall mm och vi skulle göra en jättesatsning mot SSL.

Det gick väldig många på måste jag säga. Det tråkiga med det hela var att Surte lade ner damlaget i div 1 samma dag, men positivt för Fröjered då de fick gratisplatsen och har sedan 2010 hållit sig kvar i div 1 på damsidan.

Lite siltje på bloggen nu men nästa helg är det kvalreturer i kampen för en div 1 plats. Tranemo känns redan klara efter storsegern borta, Skövde kommer få slira hårt för sin div 1 plats, jag är lite kluven om de fixar det, får återkomma med en mer närmare analys om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0