Match mot Tibro imorgon fredag!

Imorgon möter vårt obesegrade U-lag Tibro borta. Uet står för Urstarka om ni undrar. :)
 
Vi har spelat 2 matcher och har 1 seger och 1 suddenseger. Imorgon har vårt JAS-lag match också så vi kommer med blandat A och U lag, min policy är att undvika att ta med spelare som fått spela 60 min i div 2 men imorgon har vi inget val utan får ta med några stycken.
 
Dagens träning blev det jas mot A/Ulaget, stod 7-1 till JAS efter 15 min spel, men slutade 9-6. Jag själv spelade inte ska jag säga, hade vart surt o förlora mot junisarna men de rullade boll och spelade bländande innebandy stundtals.
 
Efter träningen bjöd pappa Fernström på princesstårta för vinsten mot Skövde, tackar tackar säger man, otroligt gott och då Mats missade träningen så var jag snäll och åt upp hans bit också haha. Bildbevis kommer.
 
"Lillebror" för lillebror Falköping slog storebror Skövde.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0