Nu small en BOMB av på silly season!

Jag är mycket emot att skriva silly season bomb om det inte är en landslagsspelare vi snackar om men när Peder Bodén skriver på för allsvenskan Thoréngruppen så skriver jag bomb i alla fall. T G ser ruggigt starka ut och jag skulle kalla det fiasko om de inte går upp i SSL efter nästa säsong är färdigspelad med den truppen de har. Blir inte roligt för övriga lag i den norra serien nu i alla fall.
 
I övrigt lite småvärvningar här o där. Ryktas om Anders Mörk till Visby som tränare, ska bli intressant att se om han kan ta upp den till allsvenskan efter de åkt ur, personligen tror inte jag det om de inte får en drös spelare på ingång. Jag tror mer på lagen som fostrar egna unga talanger som blommar ut och Visby har mest vart kända för att värva in stockholmare för en del pengar, kanske har det ändrat sig nu?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0