Nu kör vi Göteborg cup!

Ska bli kul med Göteborg cup, ett härligt gäng som jag ska hänga med i dagarna, laget är Hässelbys damlag.
 
Imorgon blir det match i Lundbystrand 1 (Underbar hall och golv) med start mot Huskvarna som vunnit sina 2 första matcher, ska det bli gruppseger är seger eller i alla fall oavgjort ett måste.
 
Det är lite oklart hur många från truppen som åker med, som alltid när det är cup blir det väl lite blandat. Nyckeln i cupen är att starta bra då matchtiden endast är 1x 22, lite väl lite om jag ska va ärlig, i slutspelet är det 2 x15 så det är lite bättre.
 
Jag ska ha lite extra koll på Skövdebrudarna där jag har några före detta spelare sen Fröjeredtiden och sen brukar man träffa på en del folk man känner och sådana man absolut inte räknat med att träffa på, innebandy är kul. :)
 
Ja då är det bara att köra på då. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0