Ny omgång i div 1 s dam.

Helgens matcher.
2013-02-16   
FBC Engelholm - IBK Vänersborg Se matchinfo
Hovshaga AIF - IBF Älvstranden Se matchinfo
Olofströms IBK - Fröjereds IF Se matchinfo
2013-02-17   
Warberg IC - IBK Vöikers Se matchinfo
FBC Kalmarsund - IK SödraDal Se matchinfo
2013-02-18   
Sportlife Kungälvs IBK - Pixbo Wallenstam IBF Se matchinfo
 
 
Match 1. Då Vänersborg åkta på stryk senast hemma så måste de ha 3p här, dock tror jag inte de är starka nog att vinna här för då borde de vunnit senast hemma. tips 5-3
 
Match 2. Hovshaga tror jag vinner hemma även om detta borde bli en jämn match så känns det lite hetare och mer motiverade. Tips 6-4
 
Match 3. Olofström tog 3 blytunga poäng borta mot Vänersborg, Fröjered har vilat sig i form i några veckor nu och passat på att slå Norges damlandslag med 7-4 som enda match. Jag tror ändå Fröjered vinner här men det blir tight. 4-6
 
Match 4. Målrik match att vänta då Vöikers är ett rätt så bra offensivt lag. Jag tror inte Warberg förlorar 2 raka matcher. tips 9-5
 
Match 5. Kalmarsund får tipset på grund av hemmaplan, men detta är en match som lätt kan gå till sudden. Tips 4-3
 
Match 6. Kungälv är i princip borta men detta är sista chansen att rädda äran genom att slå storebror Pixbo så här tror jag de kan spela lite över sin förmåga. tips 3-2
 
Thorbjörns tips nedan.
 
Engelholm-Vänersborg 8-3
Hovshaga-Älvstranden 3-5
Olofström-Fröjered 4-6
Warberg-Vöikers 14-4
Kalmarsund-SödraDal 6-3
Kungälv-Pixbo 4-5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0