Förlust mot Sandared i jämn match!

Matchen mot Sandared blev jämn, vi var inte så effektiva idag och via ett mål i tom kasse blev det 3-6. Jobbigt med förlust men positiva insatser av backarna idag tycker jag. 5 insläppta (om man inte räknar det i tom kasse) är helt okej, normalt sett gör vi en 6-7 mål så det borde i alla fall varit en poäng idag men icke.
 
Har vart relativt nöjd med domarna i år men inte detta domarparet, 2 gånger av 2 har jag fått bli riktigt, riktigt besviken när de dömt.
 
Samma domarpar som vi hade mot Elfhög där jag upplevde många konstiga situationer, idag var det speciellt när motståndarna ger vår spelare ett slag där en av domarna ser hela situationen och inte en enda spelare emellan och han skiter i den. Finns inte det M3 där så kan vi slopa matchstraffen. Efter matchen säger han "jag tar på mig den", jaha så dags när vi förlorat matchen att ta på sig den, om man inte kan ta obekväma beslut bör man sluta döma omgående. Att inte se eller vara felplacerad är en sak, men att skita i det, ja då har jag inget förtroende kvar alltså. fy fan vad jag blir trött, matcherna mot Boråslagen (Fristad och Sandared) har vart de klart fulaste änså länge.
 
Nästa match blir mot Elfhög då Stöpen ville flytta matchen den 4/1, vilket jag gick med på, de hade väl någon spelare borta och var väl livrädda för att möta oss utan sitt absolut bästa lag då de bara slog oss med 14-4 på vår hemmaplan, men ny speltid blir i slutet på januari i alla fall. Om jag skulle flyttat alla matcher jag inte haft fullt lag hade vi inte spelaten enda match i år, men men nu blir det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0