Träningsläger i helgen!

Innebandyförstörarna från Falköping intar Alingsås och har träningsläger på Hjälmareds folkhögskola, ett perfekt ställe att ha träningsläger, fint boende, bra mat, hall 100 m från där man bor i full size och bra sarg mm, dessutom finns sjö om någon dåre vill bada.
 
Även ett kapell om man vill be en bön om seger eller något annat.
 
Vi kommer lira 2 matcher, först mot lokala Hemsjö som är ett div 4 lag med många fd lagkamrater till mig, tar ut mig själv till den matchen kan jag säga. :)
 
Match 2 möter vi FBC Lerums andralag som spelar i div3 nu, de har vart i div 2 i många år och de har många som fortfarande skulle kunna lira div 1 om de ville, bl a Tommie Lundgren som är en god vän sedan jag tränade Pantern som laget hette innan sammanslagningen.
 
Fröjereds damer slog Lockerud med 6-4 borta i Torsdags, inte så mkt att säga om det, Fröjered har om jag kommer ihåg rätt inte förlorat på ett bra tag nu mot Lockerud, får se om lagen spelar DM final om drygt en vecka, kan bli så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0