Mer Silly season!(uppdaterad)

Nu har jag fått reda på vem som ska träna Täbys SSL damer och det är faktiskt en god vän till mig. Går inte ut med namnet än för det känns lite fel om de själva inte gått ut med det, men det kommer att bli åka av i dam SSL med skarpa uttalanden känns det som då tränaren inte är känd för att hålla tillbaka direkt. Riktigt kul var detta i alla fall.
 
Återkommer inom kort med mer om detta.
 
Så nu såg jag att de var ute på Twitter i alla fall så jag släpper nyheten här då. Rune Engström blir det som ska träna Täbys SSL damer, ihop med Ronnie Lindahl, den sistnämnde har jag ingen aning om vem det är, men det är kul att få återse Rune i hetluften igen.
 
Rune har ju tidigare tränat bl a Pixbo herr, Surte dam (div1), Partille herr (allsvenskan) och en hel drös med olika lag både SSL herr och lite annat.
 
Jönköping presenterar äntligen ny tränare, ryktet har ju gått ganska länge att de pratat med Johan Ivarsson som senast kom från Östras herrar som mirakulöst hängde kvar när alla resultaten gick deras väg ifjol.
 
Ser fram emot att se coachkampen Engström vs Ivarsson i idrottshuset i Jönköping, det kommer bli kul.
 
Det Jik behöver nu är att börja presentera lite mer spelare för de hade otroligt tunn trupp, kanske några gamla fd Östratjejer kommer nu?
 
Läs mer på http://jik.se/?newsitem=16275
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0