Summering tipstävlingen, omg 1?

Försöker att göra det så smidigt som möjligt hoppas ni har överseende om jag skulle skriva något fel då jag jobbat hela helgen och är helt slut kan jag säga.
 
David 2p, (Rätt resultat på Älvstranden mot Fröjered men tyvärr var det ju suddenseger, lite knäckt över det för en go 3p direkt hade satt nivån för de andra boysen. 2av 5 inte nöjd alls.
 
Thorbjörn. 2p, Fick rätt i att Warberg skulle hålla nollan mot Pixbo men det fattade 3mål där för att nå spiken.
 
Johan. 2p, Ende av oss som fick in Sportlife Kungälv, inte så konstigt då han är ledare i den föreningen och fd damtränare om jag inte har fel? Alla står på 2p, inte svårt o haka på nästa omgång och gå förbi oss då vi inte direkt imponerat men första omgången är alltid svårast ska sägas. Kul med tävlingen. Någon som vill sponsra med ett pris annars kör vi om äran. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0