Summering div 1 södra omgång 1.

Oj oj, lite småskrällar direkt vilket är kul måste jag säga. Några misstolkningar hade jag gjort och jag var inte ensam kan jag säga.

Helgens matcher slutade såhär. Vänersborg mot SödraDal spelas 4 november pga hallbokningsstrul i Vänersborg.

2012-09-21
Pixbo Wallenstam IBF - Warberg IC 0-12
2012-09-22
Hovshaga AIF - Olofströms IBK 8-2
IBF Älvstranden - Fröjereds IF 5-6 SD
FBC Engelholm - FBC Kalmarsund 3-5
2012-09-23
Sportlife Kungälvs IBK - IBK Vöikers 8-4

Kort reflektion då.

Pixbo får storpisk, mycket väntat.
Hovshaga vinner större än väntat, kan de vara topplag i år?
Fröjered vinner för andra året i sudden mot Piraterna i Göteborg, mycket väntat att det skulle bli jämnt där.

Engelholm trodde jag skulle vara lite vassare men det är ju bara premiäromgången nu, Kalmarsund är bra också det vet ju de flesta.

S. Kungälv stänker in 8 mål i premiären mot Vöikers som enligt deras tränare hade fokuserat på försvarsspelet, mitt tips till er i Vöikers, ni bör fokusera lite till på det.......:) Starkt jobbat S.K.

Ska summera ihop tipsen, kommer i nästa inlägg. Kul att vara igång igen eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0