Div 1 södra tabell tipset!

10 Pixbo Wallenstam IBF
 
Ja vad ska man säga här, laget behövde "fuska" för att hänga kvar ifjol och ha med 3e kedjan från elitserielaget och då sänder det ut signaler till mig i alla fall att de har misslyckats med sin damjuniorverksamhet. Förr så var de ett topplag med sin kull av unga tjejer på tidigt 90-tal men varför de inte lyckas med de som är runt 94-96 och kan hänga med i div 1 toppen längre. Någonstans har de misslyckats i alla fall. Jag tror de åker ur i år helt enkelt även om de flyttar spelare hit eller dit, jag hoppas ändå de kör fullt ut på sin U-trupp och ger de förtroende för i långa loppet tror jag inte på att flytta upp och ner spelare hela tiden då tappar man rytmen och förstör lagmoralen helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0