Div 1 södra tabell tipset!

9 Hovshaga
 
Det svåraste var att tippa platserna som kommer nu, de sista 3 var jag relativt säker på men här kan det kastas om lite hur som helst men jag måste helt enkelt ta ut ett tips och stå för det så jag tippar Hovshaga. Laget kommer säkert ta mer än 21 poäng i serien men jag tror de hamnar under det tuffa strecket och blir 9a i serien. De har väl inte gjort några supermatcher på försäsongen och inte vunnit en enda vad jag kan se än så länge. Dock tyckte jag de kämpade på bra ifjol men det andra året kan ibland va lite tuffare. Men som sagt jag tror det blir mkt jämnt mellan lag 4 och 9 så med lite flyt kan lika gärna Hovshaga bli på övre halvan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0