Div 1 södra tabell tipset!

2 SödraDal
 
Laget spelade seriens bästa defensiv enligt mig i alla fall. De bjöd inte på mycket men kanske inte spelade så megaoffensivt heller när jag såg dem, men ett bra grundspel är viktigt. Vad man blir lite orolig om är att på deras hemsida kan man läsa massor från herrlaget men inte den minsta notis om damlaget, finns det ingen som bryr sig om damerna? Tyvärr ser det ut så på flera föreningar, tjejer ni måste höja era röster för att höras sjöng Magnus Uggla, jag tycker i princip samtliga damlag behöver lyssna på det. Vad som hänt under silly season hos SödraDal har jag ingen aning om så laget kanske har tappat folk och lika gärna slutar på 7e plats men jag utgår ifrån att de har kvar samma som ifjol. Deras tränare tog över herrlaget om jag inte minns fel så vem som basar för laget är jag osäker på nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan ge dig inside på stygg han är tillbaka i dammlaget igen! Dock har de tappat viktiga spelare i Mansfield och Finnbäck.

Svar: Jaha ja, här svänger det alltså. Ok men låter mitt tips vara, får se om någon annan kliver fram.
David Karlsson

2012-09-16 @ 20:30:32
Postat av: Claes

Dom har ju fått in en av div 1 södras bästa backar i Klara från Olofström...

Svar: Sedär ja, tyvärr ännu en tuff förlust då för Olofström som nog får det svårt som jag tippade då.
David Karlsson

2012-09-17 @ 10:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0