Tipstävlingen!

Har inte hört något från Thorbjörn så vet inte varför han inte tippade förra omgången.

Imorgon torsdag så spelar Fröjered mot Pixbo, en match jag tänkte se live. Matcherna dem emellan brukar bli jämna och slänger iväg mitt tips nu trots att Pixbo inte lämnat in sin laguppställning på ida, kanske de mörkar något? :)
Hemmalaget måste bara ha 3p här, det sade jag senast också men förlust mot Pixbo och man är riktigt illa ute, dags att alla tar ansvar och vinner nu.
Tips 6-5
 
Thorbjörn tips nedan, förra omgångens tips hade han skrivit men tyvärr hade jag inte fått det, kan ju bli så ibland, men han hade endast haft 1 rätt och det på Warberg skrev han så han får 1 poäng för förra omgången, rätt ska va rätt och jag tror självklart på hans ord.
 
Match 1: Tips 6-3 Dax för Fröjered att ta första 3 poängaren här och det fixar dom om det inte dyker upp några elitspelare i laguppställningen.

Match 2: Tips 3-5 Lurigt derby, tror dock att SödraDal knyter ihop näven och levererar en seger efter stor torsken mot Hovshaga.

Match 3: Tips 5-4 Omgångens skräll, Olofström skickar hem Filipsson & Co med 0 poäng till Vänersborg

Match 4: 4-7 Vöikers har imponerat Älvstranden bra senast mot WIC, tror att dom rutinerade piraterna kan plocka bort Stina Svensson och då är mycket vunnit... Känn ingen sorg denna matchen vinner laget från Göteborg.
 
Johans Tips nedan.
 
Match 1 5-2

Match 2 4-4

Match 3 4-3

Match 4 3-6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0