Serieseger!

Ja nu snackar vi ju om fotboll då, för laget som ligger 100 meter från vårt hus, Tidaholms G & IF som kom på uttrycket "öka farta sista kvarta" (inte hammarby som snott det) tog sig tillbaka till div 4 efter 2 säsonger i div 5.

2 mål efter Floby men på samma poäng var de när sista omgången skulle börja, och det började inte jättebra när de missade en straff men när jag och mina barn kom till arenan så blev det precis 1-0 som stod sig i pausen. Floby hade då 1-1. Sedan gjorde Floby 2-1 och "Giffarna" gjorde 2-0 och sista kvarten kom även 3-0 och 4-0 samtidigt som Floby tappade till 2-2 och seriesegern var klar. Stort grattis!!

Mer om innebandy kommer senare ikväll när sista matchen är färdigspelad.

Kommentarer
Postat av: Filip

Antar att du kommer skriva nått om Hagfors-Lockerud :) Vad är det som händer!?

Svar: Ja du jag skrattade gott åt det resultatet, men jag vet ju hur hagfors spelar med totalpress över hela banan och jag tror inte Lockerud var beredda på en sådan anstormning alls...
David Karlsson

2012-10-07 @ 18:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0