Försäsongen har dragit igång.

Igår den 21a drog jag igång min egen försäsong, då mitt nummer är 21 och vädret var bra så var det en bra dag att börja springa. Tog en kort runda som  uppvärmning och körde sedan intervaller i olika längder på en gräsmatta. Jag har dålig koll på spåren i Tidaholm så det fick bli löpning på gräsmattor utanför industriområdet i närheten istället.

Hörde även att ibk Elfhög drog igång igår, de satsar mot div 2 på  herrsidan där de var i många år och jag tror nog de kommer kunna komma tillbaka, ser inte något annat lag som har en likadan satsning, de som tränar bäst vinner ju oftast. För min egen del är det bara skönt att röra lite på sig så man slipper börja på 0 när vi drar igång i div 4 med ibk hjo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0