Sommar och lugn

Lugn från innebandy men träffade idag en gammal tränarkollega Mikael Sjöqvist som tittade in på jobbet (systembolaget) i Hjo och vi började prata gamla minnen från när jag va tränare i norska Elitserien och han i div 1 Norge. Han berättade att han slutat nu efter 4-5 år som tränare i sitt Nor 92 efter att de åkt ur serien. De har åkt upp och ner några gånger och deras filosofi att inte värva över svenska spelare straffar ju sig när alla andra lagen gör så.

Var i alla fall mycket kul att träffa honom vi har möts som tränare för många år sedan i seriespel när han tränade Fagerhults damlag och jag Elfhögs, vem vann den matchen då, hehe ja mitt lag vann serien och hans lag kom 2a och jag tog 4 av 6 poäng. :)

Måste erkänna att man börjar bli sugen på innebandy nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0