Abstinensen börjar komma!

För första gången på länge började sugen komma för o bli tränare igen, har ju vart "pensionerad" i över 1 år nu men jävlar vad sugen jag blev nu på att dra igång något spännande projekt. Kan ha göra med att jag träffade Kent Svensson idag som är en engagerad person i Fröjereds IF och en man jag träffat på till och från under 20 års tid inom västgöta innebandyn. Dock snackade vi inte om innebandy så tror inte det var för att jag sprang på honom hehe.

Faktiskt är detta första "silly season" någonsin som jag inte fått någon tränarförfrågan alls, sista jag fick var i vintras då ett lag i div 3 hörde av sig mitt i säsongen men då var det inte aktuellt, dock ett spännande projekt även om det då inte fungerade tidsmässigt då tjejen jobbade varannan helg.

Men hon har sökt lite nya jobb där det inte innefattar varannan helg osv så kanske man får tid för innebandy i höst.

Den som lever får se, vem vet om någon tränare hoppar av eller något annat händer så man står i ett bås någonstans i vinter. Annars är man ju alltid "läktarcoach" och expert på alla matcher man ser hehe, det är också kul att se matcher och känna pulsen från den andra sidan även om "hettan i båset" är speciellt.

Lycka till alla lag som tränar hårt, hoppas alla har roligt med sin sommarträning.

Kommentarer
Postat av: Bengan

Det händer ju en del i Silly Season div 1 södra iaf, om man få tro innebandysajten.se!!! Vad tror du om kommande säsong?

Svar: just nu

Bengan jag har faktiskt skrivit om det för över en månad sedan och det borde stå i papperstidningen. Kan lägga ut det på bloggen så får du läsa det. Ville ju att det skulle komma i tidningen först så de fick nyhetsvärdet.
David Karlsson

2012-08-02 @ 16:36:55
Postat av: Mats

Det är rätt mkt matcher som spelas nu! Försäsongsuppladdning! Kan du inte skriva lite mer om resultat, förväntningar, floppar osv! I helgen var det te x cup i Kungälv där både Älvstranden och Kungälv deltog! Nästa vecka spelar Warberg cup i Gbg då Lindås står för arangemanget! Tycker det ärr lite för dålig uppdatering om hur det går för serielagen nu på föräsongen (vad du trodde i Juni-månad kanske inte reflekterar dagens läge)

Svar: Mats helt rätt, ska ta tag i lite bloggande nu i helgen faktiskt, har jobbat mycket och har fullt upp med mina 2 småbarn men i helgen är jag ledig så kolla in på söndag så ska du få läsa en del.
David Karlsson

2012-08-29 @ 22:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0