Helgens matcher!

Lite kort om matcherna i södra.

Östra-Warberg 1-10. Var väl inget snack där antar jag.

Älvstranden-Hovshaga 3-2. Nära att gästerna tog poäng målmässigt i alla fall.

SödraDal-Ale 11-1. Som väntat så fick Ale sota för hemmalagets plump förra helgen.

Pixbo-Kalmarsund 2-2. Trodde på jämn match men ändå att gästerna skulle vinna.

Olofström-Malmhaug 6-3 Oerhört viktig trepoängare för hemmalaget som i princip behöver vinna 1 match till för o hänga kvar skulle jag tro.

Fröjered-Tvååker 3-3.

Av de 2 sista perioderna jag såg så tycker jag att detta var säsongens plump för hemmalaget som var riktigt dåliga och inte alls fick spelet att funka och det måste vara rekord i missade uppspel tror jag för 75 % gick inte fram.

Nej detta var inte alls bra av hemmalaget, tycker allt att coacherna får ta på sig en hel del då laget misslyckades med samma saker om och om igen utan någon förändring och då menar jag inte att byta spelare, det är ingen förändring alls.

All heder till Tvååker som KÄMPAR till sig en poäng och spelar mycket taktiskt där de helt plockade bort hemmalagets spel.
Tycker också Tvååker gör helt rätt när de plockar keepern i sudden och går för 2 poäng och spelade 6 mot 4 i nästan 2 minuter i sudden men en storspelade Amme Svensson i hemmalaget ville annat och höll tätt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0