Premiär träningsmatch i div 1 södra.

Fröjered tog turen ca 12-13 mil till Vänersborg och fick pisk med 5-1 i en tidig träningsmatch. Säger egentligen inte något alls, självklart saknade båda lagen folk då en del är på semester mm, tror ändå båda lagen tyckte det var skönt att dra igång lite för att se vad de behöver träna på och lite för att se nya spelare som anslutit till trupperna. Själv gillar jag tidiga träningsmatcher, man kommer igång direkt och det är ju 2 lag som kommer slåss i samma serie därav den tidiga matchen då man normalt sett inte möter lag i samma serie på försäsongen enligt mig.

Målskyttar har jag ingen koll på, hade däremot tippat 7-7 på matchen då jag misstänkte att det skulle bli gladinnebandy efter en sommarträning men så blev inte fallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0