Lite mer silly season i div 1 s dam

Läste idag att Vänersborg tappar sin nyttiga center (i mina ögon) Michelle Linnhart till Sala. Det är ett riktigt tapp som kommer kännas, Michelle är en spelare som orkar jobba hårt över hela banan, har bra skott och dessutom är rightare vilket det aldrig finns för många av. Vänersborg skulle behöva få igång Ida Fälth igen som var grymt bra när jag tränade laget men som efter en knäskada i en match mot Surte för ca 2.5 år sedan inte har spelat, hon behöver de verkligen nu men frågan är om hon har motivationen och kan ledarstaben i Vänersborg (vill man så kan man) få igång den vore det ett lyft för laget.

Kommentarer
Postat av: Filip

Michelle lämna Vänersborg redan i januari förra säsongen. Så hon har aldrig varit aktuell för spel sedan dess. Hon har heller inte tränat med laget :) L

Svar: ja hon var ju ute och reste det vet jag, men inte att hon skulle gå till Sala hade jag i alla fall ingen aning om, kändes mkt otippat...
David Karlsson

2012-08-12 @ 02:07:27
Postat av: Hans-Erik Eskils, Hässelby Dam

Hej David,
Jag skulle vilja bolla en idé med dig. Kan du mejla mig?
Mvh
Hans-Erik

Svar: Inga problem.
David Karlsson

2012-08-17 @ 10:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0