Tippning uteblir!

Blev för ett tag sedan förfrågad om att tippa div 4 norra men jag måste avstå då jag har noll koll på lagen, tror dock att min gamle vän Andreas Olofssons Elfhög vinner serien, de har en hel del spelare som spelat på högre nivå (div 1) och gjort det bra där. Sedan är Andreas en noggrann tränare som inte lämnar något åt slumpen, jag skulle i alla fall kunna gissa mig till hur de kommer att spela och det är väldigt olikt de flesta lagen i div 4 som tutar och kör om man säger så.

Jag hoppas i alla fall att ibk Hjo inte blir sist i år som ifjol.

Kommentarer
Postat av: Filip

Tvååker - Älvstranden 3-8

Borde vara klasskillnad mellan lagen.



Ale - Östra 4-4

Riktigt svårtippat mellan lag två lag som spelar en division för högt :)



Kalmarsund - Södra dal 4-6

Hemmalaget svek ordentligt i premiären. Bortalaget överaska positivt. Därav tipset. Innan första omgången hade jag tippat tvärtom :)



Hovshaga - Olofström

Olofström kommer trots en viss omsättning på spelare tillhöra toppen i år. Det kommer inte Hovshaga som kanske kan bjuda lite motstånd tack vare hemmapremiär!?



Warberg - Pixbo 5-2

En av mina favoritföreningar mot en av de föreningar som kommer betydligt längre ned på "gilla" listan. Div III ibland och Elitserien ibland. Oseriöst så det förslår gentemot andra föreningar som blir de som drabbas. Say no more...

2011-09-30 @ 15:35:03
Postat av: David K

Ditt tips på hovshagamatchen kom inte med, skriv det är du snäll.

2011-09-30 @ 23:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0