Warberg krossade Pixbo!

Hela 12-1 slutade matchen och det är nog inte så konstigt för när Warberg är bra och allt flyter på så kommer målen på löpande band, det vet jag själv om någon då vi fick storpisk ifjol där med 14-4.

I övrigt skrällde Ale när de vann så stort mot Östra, annars var det ganska väntade resultat tycker jag allt.



När man går igenom omgången så hittar man följande resultat och nu ska jag räkna ihop vem av mig och Filipsson som kammade hem flest poäng, 1 rätt för rätt tecken (1x2) och 3 rätt för spikat resultat.

2011-10-01


Tvååkers IBK - IBF Älvstranden 3-9
Ale IBF - Östra SK Jönköping 6-1
FBC Kalmarsund - IK SödraDal 2-4
Hovshaga AIF - Olofströms IBK 3-5
2011-10-02


Warberg IC - Pixbo Wallenstam IBF 12-1




Match 1. Davids tips 2-10, Filips tips 2-8  (vi var båda rätt nära där kan man säga) 1p var.

Match 2. Davids tips 3-5, Filips 4-4 (inte ens nära) 0p.

Match 3. Davids tips 4-4, Filips 4-6, 1p till Filip

Match 4. Davids tips 3-5 och spik, Filips 3-6 och nära. David 3p Filip 1.

Match 5. Davids tips 6-4, Filips 5-2, 1p för oss båda där.


summering omgång 2. David 5p & Filipsson 4p

Summering: totalt David mot Filipsson 8-8


Spännande fortsättning följer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0