Pixbo vann i Tvååker!

Pixbo vann i "6poängsmatchen" mot Tvååker där hemmalaget ledde men föll andra halvan av matchen. Jag har ju såklart inte sett matchen men det är lite typiskt för lag som är vana att förlora att de blir rädda när motståndarna kvitterar och då brukar just bottenlagen förlora i de lägena.

Hur ska Tvååker klara detta då? Jag har inga svar och har inte sett dem spela på ett år men hade jag vart tränare i Tvååker hade jag före säsongen Ringt upp Linda Johansson (vass forward) och Sandra (kommer inte ihåg efternamnet men hon har en tvillingsyster) som var en grymt stabil tuff back, som spelade i Warberg för några år sedan och hört om de velat stärka upp laget för rutin är viktigt, det fanns också en grymt tekniskt tjej som var med där med utlänskt namn, lite avig spelstil men jag har för dåligt minne men de kan ju ringa Tord i Warberg som kan alla spelare då han vart med sedan urminnes tid. Nu kanske det är försent när serien är igång men jag hade i alla fall gjort ett försök att få in lite rutin. Att jag vet dessa spelare beror på att jag för många år sedan fick erbjudande om att träna wics damer men då det inte löste sig med jobb så rann allt ut i sanden. Ibland vill inte ödet saker och då blir det inte så. Idag finns ingen spelare från det laget kvar tror jag eller kanske någon, är osäker faktiskt. Det var över 10 år sen. 2001 var det har jag för mig.

I mellersta serien då.

Södertäljs slog Köping så där fick jag i alla fall rätt på mitt tips (ser du Ida) och jag fick även rätt i att Fröjered vann samt att Pixbo vann så 3 av 3 ikväll.

Ska uppdatera tipstävlingen efter helgen.




Kommentarer
Postat av: Ida Persson

Sant det gjorde du, men det skulle inte ha blivit många kronor på tipset i och med att inte en siffra va rätt. 50% chans att gissa rätt vet jag inte om det är skicklighet eller tur. Men grattis.

2011-10-28 @ 14:19:39
Postat av: David

Ida, man kan alltid välja att se saker på två sätt, antingen positivt eller negativt tänk på det.

2011-10-28 @ 20:39:40
Postat av: David

Sen måste jag ändå rätta dig lite då det är 33 % chans då matcher kan slut 1, x eller 2......Det tänkte du kanske inte på. :)

2011-10-28 @ 20:40:47
Postat av: Ida

Där fick du mig. 1 poäng till dig! Jag återkommer!

2011-10-28 @ 21:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0