Lite tips i div 1 mellersta också...

Matcherna onsdag och torsdag.
2011-10-26


Hagfors IF - IBK Lockerud Mariestad Se matchinfo
Täby FC - Hässelby SK IBK Se matchinfo
2011-10-27


Södertälje IBK - IBK Köping Se matchinfo


Veckomatch i Hagfors är inte så kul resa, att förbundet även i år lägger en långresa till Hagfors på veckan är pinsamt, men det är väl värmlands förbund som lägger matcherna. Att inte Hagfors o Skattkärr möts istället är pinsamt tycker jag.
Likadant ifjol när vi i Fröjered fick åka dit en onsdag och även att Hagfors fick åka till oss en veckomatch, hur tänker man egentligen när man lägger matcher på veckodagar med så många mil emellan? Jaja i år slipper jag i alla fall komma hem kl 3 en onsdagnatt, jävligt skönt faktiskt.

Matchen då, hmmmmmmm tror Hagfors spelare är mycket snabbare än de långsamma Lockerudsbackarna i alla fall om de har samma som ifjol. Har dem det får de problem i omställningarna men har inte sett Lockerud i år. Tips 8-7 tror på rock n roll innebandy där hemmalaget vinner på bredare trupp och bättre fart i benen samt sluppit en bussresa, men denna match kan sluta hur som helst faktiskt, förloraren här är borta från toppen i år känns det som.

Match 2: 2 lag jag gillar som spelar en bra innebandy och inte bara brötar och springer. Tips 3-3 Tight och tätt.

Match 3: Hmm Södertälje spelar bra och tar poäng ofta och jag är lika förvånad varje gång då jag inte imponerades ifjol när jag såg dem, men de får tipset här. 5-3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tippa på ÄLVSTRANDEN nästa gång så kanske du får rätt! Haha!

2011-10-26 @ 22:02:13
Postat av: David

Haha, jag lovar dig det Sofia, Piraterna plundrar allt och alla just nu.

2011-10-26 @ 23:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0