Div 1 mellersta igång igen!

Då börjar allvaret igen och seriespelet i div 1 mellersta, dessa matcherna spelas i helgen och jag tänker lägga in mina tips om hur jag tror det går.

2011-11-11


Hagfors IF - Örebro SK Söder Se matchinfo
2011-11-12


Hässelby SK IBK - Södertälje IBK Se matchinfo
Skattkärrs IK - Täby FC Se matchinfo
Telge SIBK - Linköping IBK Se matchinfo
2011-11-13


IBK Lockerud Mariestad - Tyresö Trollbäcken IBK Se matchinfo
IBK Köping - Kristinehamns IBF Se matchinfo


Match 1. Tips: 8-2 Hagfors bör köra över Örebro lätt hemma, dessutom på en fredag vilket inte gynnar bortalaget.
Match 2. Tips 6-3 Hawks är klart bättre och är hemmnastarka.
Match 3. Tips 2-4 Skattkärr behöver poäng men betongförsvaret har inte klaffat i år. Täby känns bättre.
Match 4. Tips 5-5 Någon gång kommer Linköping tappa poäng för så bra är dem inte att de går igenom serien utan poängtapp.
Match 5. Tips 5-4 Tight match som Lockerud bör vinna, hänger de inte med i toppen i år tycker jag laget och ledarstaben ska skämmas för de har många bra individuella spelare.
Match 6. Tips 5-3 Bottenmatch som Köping ska vinna om de inte ska åka ur ettan, gästerna har haft det tufft i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0