Pallar domarna för trycket?

Hörde av Göte Rosth att Salas tränare varit inne i domarrummet i pausen i kvalmatchen, är det verkligen okej att en tränare går in i domarrummet under matchen och diskuterar saker med domarna. Nej tycker jag, det ska tas ute på planen i så fall före lagen går in i omklädningsrummen så båda lagen har rätt att höra vad som sägs, ibland är det något man vill påpeka (väldigt sällan men ibland händer det) och då ska båda lagen ha rätt att höra vad som sägs.

Riktigt osportsligt av Jocke i Sala i alla fall, men jag är ju inte något förvånad när det gäller honom efter mitt intryck jag fick av honom när han försökte värva vår spelare mitt under säsongen för något år sedan då han fått någon spelare skadad i Västerås.

Mer om Sala vs Telge på.

http://blogg.innebandymagazinet.se/rosten/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0