Kvalseger för Alingsås mot Frölunda!

2 klubbar jag känner väl till, Alingsås (min hemstad) var ju ett div 1 lag (gamla div 1 under SSL) för några år sedan men rasade sedan ner 2 divisioner men vann i år div 2 och tog via 7-3 borta mot Frölunda ett stort kliv på väg tillbaka till finrummet. Finrummet som min förra bostadsort Vänersborg herrar ramlade ur och även damlaget i Vänersborg ramlade ju ur finrummet (div1) så man kan väl säga att den klubben haft ett hårt år. Den stora frågan inför nästa säsong är denna, kommer Andreas "Ante" Johansson att slå sitt gamla poängrekord på 183 p eller var det nu var? Ja jag tror faktiskt det då div 2 i Västergötland är riktigt kass.

Grattis Alingsås och Micke Svensson (coachen) till er seger och lycka till på hemmaplan.

Kommentarer
Postat av: Martin Gustafsson

Ante är till 99% klar för en ny klubb



Martin Gustafsson

2011-05-03 @ 11:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0