Allstar team div 1 mellersta!

Att ta ut en femma + mv är inte lätt, men jag gör ett försök ändå..:)

Målvakt; Cecilia Fredriksson i Täby.
Kommentar. Att hon bara släppt in 87 mål i ett lag som spelar offensivt är helt okej, i båda matcherna mot oss tycker jag hon var grymt stabil, speciellt borta. Att sedan fler tränarkollegor rosat henne gör saken ännu lättare, det fanns såklart fler som vart bra men någon måste ju vinna. :)

Back: Mikaela Strömberg, Hässelby
Kommentar. En passningssäker back som läser spelet bra och en back man kan bygga en femma runt.

Center. Hanna Lindgren i Köping
Kommentar. Hanna var sjukt bra mot oss i vår hemmamatch och gjorde omöjliga mål (4 st) och sprang i åttor runt våra spelare stundtals, hon är också en riktigt fighter och smäller på bra, vilket jag gillar. Snälla flickor får aldrig kyssa bucklorna....

Forward. Sara Attermo i Täby
Kommentar: Sara är en jobbig forward att möta med ett antal finter i sig och har även ett bra skott vilket gör henne väldigt farlig, att hon även har en bra speluppfattning gör att hon kanske inte alltid behöver springa så mycket utan kan välja sina lägen vilket är en styrka.


Kommentarer
Postat av: Cecilia Fredriksson

Oj, får verkligen ta och tacka för utmärkelsen! :)



Och måste säga att jag håller med om Sara Attermo... efter ett år i samma lag som henne, så går jag fortfarande på samma finter :)

2011-03-31 @ 10:50:55
Postat av: David Karlsson

Varsågod och tack själv för 2 roliga matcher (även om vi fick pisk)..:) Ja hennes finter går man lätt på..:)

2011-03-31 @ 11:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0