Payback is a bitch!

Då syftar jag på följande, för några år sedan så var det allsvensk premiär och mitt Djurgården skulle möta IFK Göteborg på nya gamla Ullevi. Man var spänd för att se matchen men hann knappt bänka sig förrän IFK Göteborg käkat upp Djurgården helt och i paus stod det hela 4-0, sjukt dåligt Djurgården mot ett riktigt bra Göteborg, då var man inte glad, men......................

Idag var det ombytta roller, tyvärr såg jag matchen på canal+ och för en gångs skull var det värt o lägga pengarna på den kanalen. 4-0 till Djurgården i matchen där IFK vart rätt så tama och Djurgården vart smarta och effektiva så idag kan man sova gott. Semestern har börjat riktigt bra, Sverige-Finland 5-0, IFK Göteborg-Djurgården 0-4, det kan nästan inte toppas.

Glad sommar IFK, glad sommar ifk, glad sommar ifk, 4-0 till Djurgårn. Syftar på länken nedan, skrattar bäst som skrattar sist, dock ska lagen mötas i höst, får se om man gråter då.

http://www.youtube.com/watch?v=8UPH3W1euJ8

Kommentarer
Postat av: Björn

Om ändå blåvitt hade haft en stol i målet så hade dom vunnit mot skansen...



Trist att du är en äckel gårdare, felen med dig blir bara fler och fler.

2011-06-13 @ 23:27:08
Postat av: David K

Björn, du behöver ju inte läsa MIN Blogg, har du tänkt på det?

2011-06-14 @ 00:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0