Läggmatch bedöm själva.

Se själva klippet som jag hittade på Kimmos blogg.

Trodde det var överdrivet när jag läste om det på innebandymagazinet men när jag själv ser det så förstår jag inte hur Mais kan göra så. Jag har själv spelat mot dem, dömt dem åtskilliga gånger o de är kända för en offensiv innebandy med sköna lirare, varför de uppträdde så här vet jag inte men det är faktiskt pinsamt. Jag undrar hur föreningen gör för att återupprätta sitt rykte efter detta. Jag hade i alla fall tagit tag i det om jag vart ordförande och gått ut och bett om ursäkt till motståndare och involverade föreningar då det hände i en cupmatch. Hoppas det var sista gången man såg detta.




http://www.youtube.com/watch?v=XHNH3yOQ7Cw&feature=player_embedded

Kommentarer
Postat av: krönikören

Jag ser inget fel i detta, bra att dom försöker att utveckla sitt försvarspel, innebandy går ju mer mot handbollen så varför inte?

2011-06-15 @ 22:08:57
Postat av: David K

Fast även om du ligger under?

2011-06-15 @ 22:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0