Sverige, alltid sämst när det gäller!

Genomled ännu en röten match med Sveriges damlandslag i fotboll, jag tycker de saknade ett lagspel, sprang och sprang och försökte själva, kom ingenstans mer än 1-0 målet.

Att kasta all skit på målvakten är fel, även om hon kom fel o var darrig så skapade vi i princip inget framåt och var för veka i närkamperna och låg för långt ifrån i markeringen. Jag tror absolut det blir storpisk mot Frankrike som vart mkt hetare än Sverige det jag sett och då missade jag matchen mot Australien, kanske går det bättre om jag inte kollar??

Nä att se på daminnebandy är tio gånger bättre än att se på damfotboll, uselt som fan var det, även om Japan bjöd på lite bra spel, jag hoppas Japan vinner guld när de heroiskt slog ut Tyskland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0