IFK Göteborg, var har ni gjort?

För alla som läser bloggen är det ju ingen nyhet att jag är Djurgårdare och ogillar skarpt IFK Göteborg, men även jag måste ändå undra vad de gör i kamratföreningen. De hade massa unga lovande spelare men i år verkar de inte våga spela fotboll, är pressen så stor och rädslan för att misslyckas densamma? Knepigt i alla fall, däremot så måste jag gratulera GAIS, ett lag som länge vart rätt så rötet (sista tio åren ungefär ska sägas) har blommat ut och visar upp ett bländande passningsspel med fart och fläkt, jag undrar om inte IFK borde svälja stoltheten och kika på hur grannen gör på sina träningar för en fin fotboll spelar dem, jag skulle inte bli förvånad om GAIS hamnar topp 3 i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0