Tipstävlingen tredje omgången!

Nu är det dags att jag skärper till mig och börjar klättra uppåt, en spik vore inte fel för jag behöver dra in en trepoängare.

2011-01-22


Farsta IBK - Hässelby SK IBK Se matchinfo
Råsunda IS - Fröjereds IF Se matchinfo
Telge SIBK - Hammarby IF IBF Se matchinfo
Skattkärrs IK - Rönnby IBK Ungdom Se matchinfo
2011-01-23


Linköping IBK - Köpings IBF Se matchinfo
Hagfors IF - Täby FC Se matchinfo

Match 1. Hässelby blev omskakade senast och vill säkerligen inte hamna i samma situation senast som mot oss så jag tror de är på tå från start och vill garanterat inte bli av med serieledningen. Tips 3-7

Match 2. Avstår att tippa.

Match 3. Toppen mot botten, senast de möttes vann Telge relativt enkelt och jag tror även de gör så denna matchen. Tips 10-1

Match 4. Tippar på tight 4-4

Match 5. Känns rätt öppen på pappret, tips 6-6.

Match 6. Löpande Hagfors mot spelskickliga Täby, tja vad kan det bli tro där, jag får ingen spontan känsla men drar till med en skräll 6-5. Känns som många av Hagfors matcher slutat jämnt så även denna och jag tror Hagfors vill ha revansch för senaste plumpen mot Rönnby då de gjorde en dålig prestation och kanske Täby är lite för självsäkra efter segern mot Telge, denna matchen sluta precis hur som helst känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0