Tipstävlingen summering efter 2 omgångar!

Har vart mkt o göra det sista men ska summera ihop det lite nu så vi får se vem som ligger bäst till.

Jag själv satte 3 poäng och var ruggigt nära o spika Täby mot Telge 7-5 jag hade 7-6 där. :)

Rosten då. Han hade rätt på Köping mot Råsunda 4-1 (7-3), och även på Linköpings seger så han knopade ihop 2 rätt.

Jonny hade rätt på Rönnbyseger, Hässelbyseger, Köpingseger, Linköpingseger och även han hade 7-6 till Täby så mr J drog till med alla rätt, hela 5 poäng, starkt jobbat.

Nille i Linköping hade rätt på följande: Rönnbys seger mot Hagfors, Hässelbys seger, Köping och Täbys segrar så han tar 4 poäng.

Ingen spikade något resultat men vi låg ändå och nosade på alla utom att Hammarby skulle vinna mot Skattkärr, omgångens största skräll helt klart.

Totalställningen är nu då.

Jonny 9 p
Rosten 8p
Nille 7p
David 6p

Perfekt start för mig, jag låter gubbarna lukta lite på segern för att till slut gå förbi och vinna. :)

Kommentarer
Postat av: johnny Skattkärrs IK

Hej David

Nu finns mina tips för omgång 16 på Skattkärrs hemsida.

2011-01-20 @ 23:10:39
Postat av: Johnny Skattkärr

Nu finns mitt tips till beskådan på hemsidan.

2011-01-21 @ 08:53:03
Postat av: David K

Bra mr J, jag lägger ut mina ikväll, personligen hoppas jag du kammar in full pott..:)

2011-01-21 @ 08:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0