Tipstävlingen avgjord denna omgången!

Jag själv får endast 3 rätt och bör väl skämmas lite.

Jonny får 4 rätt, hade vi satt en boll till så hade han dragit in 2 poäng till då han hade 8-3 på vår match och chanser saknades ju inte direkt, mer om vår match senare.

Rosten får 6 rätt och går upp i ledningen.

Ny tävling nästa helg, vem vill vara med, ska vi säga försten till 21p?

Såg nu att Nille också tippat på sin blogg, lägger in hans resultat också då såklart!

Nille hade tippat enligt nedan och fick också ihop 3 pinnar.

Telge - Råsunda 8-2
Blir en enkel hemmavinst i Wasa....

Hässelby - Rönnby 6-3
Hässelby är starkare i detta möte.

Täby - Fröjered 7-4
Mycket mål även i denna match...

Skattkärr - Farsta 5-1
Ännu en hemma vinst för Skattkärr..

Hammarby - Linköping X-X
Får inte tippa min egen match...

Hagfors - Köping 3-5
Köping drar det längsta strået i denna lilla hall.

Kommentarer
Postat av: Nille

räknas inte mitt tips ? ;)

2011-01-06 @ 12:58:50
URL: http://nillelana.blogspot.com
Postat av: David K

såg inte det förrän nu men nu är det fixat!

2011-01-06 @ 17:53:35
Postat av: Johnny Skattkärrs IK

Hej David

Har nu lagt upp mina tipsresultat på vår hemsida och varför ser du när du läser. Och det är inte mitt slutgiltiga svar utan nu skall jag ta tillvara all den kunskap som finns i de Värmländska bygderna. Vem vet kanske Johan i Hagfors ger mej en hjälpande hand med lite "inside" om deras match mot Rönnby. En vinst där vore egentligen inte så dumt. Men som sagt nu har tipstävlingen börjat på riktigt.

2011-01-11 @ 22:23:03
Postat av: David K

okej jag lägger in allt här sedan, lycka till i helgen.

2011-01-11 @ 22:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0