Tipstävlingen andra omgången!

Helgens matcher ska tippas, såg att Mr J från Skattkärr (varför får jag tänka varje gång jag stavar deras namn?) lade ut sitt tidigt fast han skrev att han kanske skulle ändra fram till deadline, kanske ville han förvilla oss andra eller så, ja han är lite lurig tror jag allt. :)

Jag tippar följande!

2011-01-15


Rönnby IBK Ungdom - Hagfors IF Se matchinfo
Fröjereds IF - Hässelby SK IBK Se matchinfo
Köpings IBF - Råsunda IS Se matchinfo
2011-01-16


Linköping IBK - Farsta IBK Se matchinfo
Täby FC - Telge SIBK Se matchinfo
Hammarby IF IBF - Skattkärrs IK Se matchinfo

Match 1. Hyperviktig streckmatch och än så länge har inte Rönnby lagt ut någon laguppställning, tyvärr är det ju så med u-lag att de kan ändra lite o slänga in a-lagsspelare o så, tror vi alla som håller på med innebandy tycker det är genomruttet, visst om någon spelare vart skadad eller så men inte göra som de och även Pixbo till viss del gjort tidigare. Tycker ändå att Rönnbys unga div 1 tjejer är bra och Hagfors är ett lag som kämpar och sliter så jag tippar här oavgjort, har för mig att Rönnby vann i sudden sist i mörka skogarna så tippar här 5-5.

Match 2. Vi själva, avstår o tippa den.

Match 3. Man vet ju att inställningen hos Köping svackade rejält ifjol när de inte kunde vinna serien, ska bli intressant att se om de går in o kör järnet i denna eller om de bara spelar av matchen, tippar ändå 6-3 till Köping.

Match 4. Tror det blir ganska tät match, 4-3.

Match 5. Utan tvekan veckans match, Täby kan säkert locka några hundra åskådare denna toppmatch och jag tror de vinner den med 7-6, de har ruskigt bra skyttar och Telge trivs säkert inte på Täbys golv.

Match 6. Bajen från söder mot värmlänningarna, tät och målsnål match tror jag, 1-3.


Ska tippa södra fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Nille

Nu har jag tippat! =)

2011-01-15 @ 09:59:18
URL: http://nillelana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0