Torsdagsmatch för Lockerud mot Karlstad!

Tydligen har jag sett fel på dag då det är fredagsmatch men men....

En match som avgör om Lockerud har chansen att klara sig, vad gör Karlstad då, jo de mörkar laguppställningen, det ska ju vara inlagt ca 48 h före match, att det inte alltid är möjligt ser ju alla emellan men nu är kl över 20.00 på torsdagen så nu borde de troligtvis lämna in laguppställningen i alla fall om de nu haft träning ikväll. Dock är det ju som tidigare sagt en 48 h regel.....

Är det medvetet för att mörka något eller har de kanske bara glömt av det, tja jag har sett mycket roligt genom åren av tränare som försökt att psyka motståndarna på många konstiga sätt.

Klassikern som många kört med är ju att sitta 15 minuter i omkl rummet och låta motståndarna vänta, vet inte hur många gånger jag sett det när jag vart tränare, domare eller publik. Då står domarparet där och kan inte göra något åt det mer än att göra en skrivelse, riktigt uselt.
Syftar nu inte på incidenten med Surte från ifjol då de fick ett omkl rum som var en extra trappa upp och 10 meter in i en korridor som kanske tog ca 45 sekunder extra att gå gentemot vårt eget omkl rum, utan vissa tränare som kört en grej av det när de legat under.

Personligen tippar jag att Lockerud vinner matchen med 5-3, kanske det sista kommer i tom kasse. Jag tror båda lagen vill försöka att inte släppa in mål och defensiven blir enormt viktig. Hittar Lockerud Karstads akilleshäl mellan deras 2 mittfältare så kommer det smälla mycket i slottet om inte Karstad ändrat på det sen senast jag såg dem för då var det ihåligt i slottet. Om någon ser matchen kan ni väl kommentera om det var så som jag skrev, kanske har jag helt fel vem vet? Kanske istället Karlstad hittar Lockeruds akilleshäl som vart bolltittande i slottet och kan göra enkla mål där som ö-vik gjorde när de gästade Mariestad samt spelvändningar?

Lite komiskt att fredag kl 9 är ännu inte Karlstads laguppställning ute, tänker de inte dyka upp eller?? Man tycker i alla fall att i elitserien borde sådant fungera....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0